Krata parkingowa Robi 50 x 50 cm Paleta 50 m2
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Paleta Eko-Kratki Robi - 200 sztuk!
- Ekologiczne rozwiązanie na podjazdy
- Wytrzymała kratka, odporna na ruch samochodowy
- Swoją wytrzymałość nabiera po zasypaniu kruszywem lub ziemią i zasianiu trawą
- Produkt otrzymany z recyklingu
- Idealna do zastosowania na parkingach i podjazdach przydomowych
- Kratka jest odporna na działanie warunków atmosferycnych
- Kratka o wymiarze 50x50 cm i wysokości 4 cm
- Kratka posiada kolce do montażu w ziemi, co nadaje jej stabilności
- Dostępna w kolorze zielonym i czarnym
PROMOCYJNA CENA ZA 50m2 (200 SZTUK) KRATKI!
DOSTAWA NA PALECIE POD WSKAZANY ADRES!
Kratka ROBI to ekologiczne i nowoczesne, które coraz częściej jest stosowane w zakresie infrastruktury. Produkt powstał z materiałów uzyskanych w drodze recyklingu.
Wyrób przeznaczony jest do utwardzenia gruntów takich, jak drogi, podjazdy, place, tereny płaskie.
Może być też stosowany na skarpach i wzniesieniach. Staje się zatem doskonałym odpowiednikiem dla kostek brukowych, asfaltu, betonowych płyt, jak też modeli ażurowych. Doskonałe rozwiązanie dla twojego domu.
Krata może być wykorzystana dla terenów miękkich, trawiastych, będący również nawierzchniami komunikacyjnymi (np. skarpy, parkingi, drogi piesze). Jest to szczególnie dobre rozwiązanie dla dróg dojazdowych do posesji.
Okazyjna cena za całą paletę tj. 200 sztuk kratki ROBI.
Ze względu na swoje wykonanie kratka posiada wiele uniwersalnych zastosowań:
- Parkingi
- Trawniki
- Podjazdy
- Magazyny otwarte
- Drogi osiedlowe ( dojazdowe )
- Wybiegi dla zwierząt
- Pola golfowe
Dane techniczne
Wymiary | 500 mm x 500 mm +/- 2% |
Wysokość | 38 mm |
Materiał | Polietylen i Polipropylen |
Wymiar oczek | 60 mm x 60 mm |
Wytrzymałość | 140 ton/m² |
Pojazdy | do 2,5 tony |
Waga | 995 g +/- 3,9% |
Długość kolców zintegrowanych | 30 mm |
Kolor | czarny, zielony |
Ilość haków łączących | 6 |
Odporność na temperaturę | od – 50 do + 90 ◦C |
Ilość na m² | 4 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.